Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Ungdomens Hus - 30 maj 2011 23:33

Lite tråkiga nyheter en solig måndag. En ung person har tragiskt lämnat oss i samband med en onödig händelse i slutet av förra veckan. Vila i frid och tankarna går till hans anhöriga.


Så vad hade måndagen att erbjuda? Förutom solsken så en trevlig sommarkickoff i Hågelby tillsammans med kommunens alla fritidsgårdar. Petri försökte grilla, jag försökte grilla, vet inte riktigt vem som styrde upp det efter, men korv blev det.


Skön dag, med kortare informationsstund gällande sommaren och verksamheter men även lite udda men trevliga samarbetsövningar. Jag vågar påstå att vi från norra delen är grymma på att jobba ihop som ett team. Vet inte hur det gick för södra, men jag gissar på att dom klarade det mycket bra dom också. Finns många underbara och roliga personer i botkyrka som arbetar med ungdomar måste jag säga, med bra uppbackning från kommunen.


nough said

/Björn


 

Tobbe sneakstyle 


  Mycket hungriga 


Göran & Petri diskuterar grillteknik, tror jag.


Bayram tycker det är viktigt att lyssna. Braaa Bayram!!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Aktivitetshuset i Fittja för ungdomar och unga vuxna.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards